укр | рус
О центре Семья Рерихов Эволюционные деяния Рерихов Гуманная педагогика Научная деятельность В будущее через культуру Контакты Издательская деятельность


Книги поштою. Нові поступлення
Істина школи
Автор: Амонашвили Ш.О. Сторінок:
Є в наявності
Ціна: 20грн.
Ознайомитись
Без серця що зрозуміємо?
Автор: Амонашвили Ш.О. Сторінок:
Є в наявності
Ціна: 20грн.
Ознайомитись

Фотогалерея ПКПЦ


  Главная » Гуманная педагогика
Семинар 2002 года. Основы гуманно-личностного подхода к детям в образовательном процессе

Основи гуманно-особистісного підходу
до дітей
у освітньому процесі
(система Школи Життя)

 

ПАРТИТУРА АВТОРСЬКОГО СЕМІНАРУ

 

почесного академіка
Російської Академії Освіти,
доктора психології,
професора Амонашвілі Ш. О.

 

СИСТЕМА ГУМАННО-ОСОБИСТІСНОГО ПІДХОДУ ДО ДІТЕЙ У ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

(35 годин)

Партитура семинару

День перший: «НАША ДУША НЕБЕСНОГО ПОХОДЖЕННЯ»

7 годин

1.     Трохи про себе: звідки я родом.
2.     Дитина: Явище. Місія. Енергія.
3.     Природа в дитині.
4.     Шкодити дитині ?!
5.     Імпровізації авторитаризму на уроках.
6.     Школа. Виховання. Освіта.
Висновки.
Завдання учасникам семінару.

 

День другий: «МИ ВСІ РОДОМ З ДИТИНСТВА»

7 годин

7.     Розвиток: привіт труднощам !
8.     Зони і закони горизонтів.
9.     Середовище і вік.
10.   Функція мови. Добромовлення. Мови.
11.   Дитинство – процес дорослішання.
12.   Вільна неволя.
13.   Педагогічні аксіоми.
Імпровізації розвиваючих процесів.
Висновки.
Завдання учасникам семінару.
Відповіді на питання. Обговорення.

День третій: «…АЛЕ ВІН ВЖЕ ЖИВЕ»

7 годин

14.  Про основну трагедію виховання.
15.  Про глибинне виховання.
16.  Принципи гуманної педагогіки.
17.  Спілкування – серце педагогічного процесу.
18.  Два рівня життя дітей.
19.  Урок – акумулятор життя дітей.
20.  Змістовна оціночна діяльність.
Імпровізація батьківських зборів.
Висновки.
Завдання учасникам семінару.
Відповіді на питання. Обговорення.

День четвертий: «МІЦЬ І ПІЗНАННЯ»

7 годин

Імпровізації: вчитель біля дошки.
21.  Універсалії і зміст освітніх курсів.
22.  Виникнення мови. Мовне виховання.
23.  Вирощування пізнавального читання.
24.  Вирощування письмовомовної діяльності.
25.  Розвиток математичної уяви.
26.  Усвідомлення краси.
Висновки.
Завдання учасникам семінару.
Відповіді на питання. Обговорення.

День п'ятий: «БРАТТЯ МОЇ, НЕ ВСІ БУДЬТЕ ВЧИТЕЛЯМИ»

7 годин

27.  Уроки духовного життя. Виховання думки.
28.  Трактат «Школа Життя» – как за ним працювати.
29.  «Я посадив, Аполлос поливав…»
30.  Якої слави нам уникнути.
31.  Авторитет справжній та уявний.
32.  Вчитель в житті дітей.
SUMMA SUMMARUM
Відповіді на питання. Обговорення.


© Подольский культурно-просветительский центр имени Н.К. Рериха
2010-2018 р. При использовании материалов и новостей сайта и саттелитных проектов,
гиперссылка на www.roerich-podillya.com.ua обязательна.
Студия Спектр